Kiertueen yhteistyökumppani Heinz tarjoaa kiertueen pelaajille monia kuluttajien rakastamia klassikkotuotteita.
Heinzin matka maailman pidetyimpiin kuuluvaksi elintarviketuotemerkiksi alkoi jo yli 150 vuotta sitten. Henry J. Heinz oli 25-vuotias, kun hän ryhtyi myymään äitinsä piparjuurta. Hän päätti myydä tuotetta läpinäkyvissä pulloissa sen puhtauden ja laadun osoittamiseksi poiketen kilpailijoistaan, joiden tuotteet olivat monesti ruskeissa läpinäkymättömissä pulloissa.
Heinz ketsuppi tuotiin markkinoille ensimmäisenä Yhdysvalloissa vuonna 1876. Sitä myytiin nimellä Catsup ja se pohjautui salaiseen reseptiin, jossa oli vain viisi ainesosaa, auringon kypsyttämät tomaatit mukaan lukien.
Nykyään Heinzin tuotevalikoimaan kuuluu ketsupin lisäksi monia kuluttajien rakastamia klassikoita, kuten papuja, majoneeseja, BBQ-kastikkeita ja sinappia. Jatkuva trendeihin ja uusiin tarpeisiin vastaaminen on edelleen Heinzin toiminnan ydin. Nykyään Heinzilla on moderni tutkimus- ja kehityskeskus Alankomaissa, jossa joukko kokkeja, kulinaarisia asiantuntijoita, elintarviketutkijoita ja teknikoita tutkii jatkuvasti uusia tapoja Heinzin erinomaisen maun uudistamiseksi ja parantamiseksi.
Heinzin tuotteisiin pääset tutustumaan kiertueella niin Give Away -tuotteiden kuin erikoiskilpailupalkintojen muodossa. Jokaisen osakilpailun Heinz BIRDIE RUN -erikoiskilpailun voittajalle on tarjolla palkinnoksi Heinz-tuotekassi. Lisäksi kaikkien Heinz-erikoiskilpailun voittajien kesken arvotaan tynnyrigrilli.